KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Választható kasztok

Go down 
SzerzőÜzenet
Morrigan
Mesélő
Mesélő
Morrigan


Hozzászólások száma : 73
Join date : 2013. Jun. 16.

Választható kasztok Empty
TémanyitásTárgy: Választható kasztok   Választható kasztok Icon_minitimeHétf. Jún. 17, 2013 1:24 am

1. Harcosok:

Fegyverük lehet íj, buzogány, fejsze, egykezes vagy kétkezes kard, tőr, egykezes kard tőrrel vagy pajzzsal kiegészítve, de ha a helyzet úgy hozzá puszta kézzel sem vallanak szégyent. Kiképzésüknek köszönhetően elsősorban a frontvonalban előnyös bevetni őket (kivéve persze értelemszerűen az íjászokat), mivel kitűnő taktikai érzékük mellett erőnléti edzések is csiszoltak képességeiken, így a nehéz páncélzatban is sokáig bírják az intenzív harcokat.

Választható fejlődési vonalak:

-Berzerker: A magukban lévő dühöt használják a harc során. 


-Bajnok: Szembetűnő magabiztossággal bírnak, amivel félelmet kelthetnek az ellenfélben, de erőt adhat a társaiknak


-Lélekfaló: Az ellenfél félelme és fájdalma hajtja őket. Egy nem közismert rituálé során sárkányvért isznak, hogy reaverek lehessenek, ebben hasonlítanak a Szürke Kamarásokra, akiknek az éjfattyak vérét kell meginniuk.


-Templárius: Képesek egy bizonyos szintig ellenállni a mágiának, esetleg hatástalanítani azt.


Választható kasztok LoghainLoghain

2. Szerencsevadászok:


Ez a kaszt lényegében megegyezik a harcosokéval, elvégre ők is azok, de más a stílusuk. Ők nem a szemtől szembeni, izomerőt is nagyban felhasználó küzdelmet kedvelik, sokkal inkább a lopakodás, rejtőzködés, hátbatámadás mesterségét űzi, így aztán jellemzően könnyebb páncélzatú ruhákat hordanak, mert bár elbírják a nehezebbet is, ők könnyebben elfáradnak benne, mint a harcosok. Remek tolvajok, a zárak feltöréséhez is értenek, valamint éles, edzett szemük könnyebben kiszúrja az ellenfél gyengébb, sebezhetőbb pontját, amire szükségük is van, hiszen ők nem izomból dolgoznak, inkább kicselezik a másikat ügyességre és fürgeségre alapozva.  


Választható fejlődési vonalak:


-Orvgyilkos: A hátbatámadás és a kritikus pontos megtalálására specializálódik.


-Bárd: A kémkedés mesterei. Zenészek, trubadúrok, akik érdekes történeteikkel, lágy hangon megszólaltatott hangszereikkel, csodás énekükkel és remek előadásmódjukkal férkőznek közel a kiszemelt áldozathoz, mintha csak a kapott pénzért cserébe szórakoztatná őket. Közben pedig a legrejtettebb titkaikat is kiderítik.


-Felderítő: Képesek létrehozni egy farkast, medvét vagy pókot, ami követi őket, és engedelmeskedik nekik.


-Párbajhős: Gyors gondolkodású és mozgású harcosok, akik könnyedén kijátsszák az ellenfél figyelmét. Inkább védekezésben, hárításban jeleskednek, viszont remekül értenek ahhoz, hogy kibillentsék a másikat az egyensúlyából, fürgeségüknek köszönhetően elugorjanak a rájuk támadó fegyverek elől, hamar kifárasztva ezzel az ellenfelüket.


Választható kasztok Leliana_with_bow Liliana

3. Mágusok:


A mágusok egy toronyban élnek, amit a Calanhad-i kikötőből lehet megközelíteni csónakkal vagy az odavezető kőhídon át, mivel nem szárazföldre épült, hanem a tóba, hogy ezzel is nehezítsék az esetleges szökési kísérleteket. Már-már fogságban élnek, hiszen nem hagyhatják el a tornyot, csak külön engedéllyel, ez viszont nem túl gyakori. Mágusnak születik az ember, és már egészen kisgyerek korban fel lehet bennük fedezni a hajlamot a mágiára. Ekkor kerülnek új otthonukba, családjuktól távol a templárusok felügyelete alá, ahol megtanulják használni a bennük rejtőző erőt. Mikor mesterei úgy érzik, felkészült, a beavatási ceremónia keretein belül (szigorú templárius és mágus felügyelet alatt) egyedül be kell lépnie az Enyészetbe, hogy képességeit bizonyítsa. Ha azonban sokáig nem tér vissza, a templáriusoknak azt kell feltételezniük, hogy nem sikerült a próba, és a való világban hagyott testét megölik, hogy még véletlenül se hozzon magával démont, akit nem sikerült legyőznie. Biztosak persze nem lehetnek abban, hogy mi történik a mágussal, valóban elbukott-e, de nem szokásuk kockáztatni. Ha egy mágusnövendéket nem találnak megfelelőnek, hogy teljes jogú és hatalmú mágus legyen, ,,lecsendesítetté" teszik, vagyis megfosztják minden érzelmétől, hogy a benne lévő mágiát biztos ne használhassa, ha nem méltó rá. Ezt kérvényezhetik is azok a növendékek, akik félnek a beavatási ceremóniától, hiszen az az életükbe is kerülhet, esetleg, ha nem egy démon végez velük, hanem a templáriusok ölik meg a testét, a lelke örökké az Enyészetben ragad. 
Minden mágusról tartanak egy fiola vérmintát, ami alapján lenyomozhatóak. Ha valamelyikük megszökik, hitehagyottá válik, ekkor a templárusok a keresésre indulnak, a megtalálásában pedig ez a vérminta segít nekik. A torony engedély nélküli elhagyásáért a büntetés halál, így ha valahogy sikerül is kijátszania a rá vadászó erőket, egy életen át üldözötté válik, akinek bujdokolnia kell. 
A mágusok az egyedüliek, akik képesek belépni az Enyészetbe, amit a vékony Fátyol választ el a való világtól. Ez a hely rengeteg veszélyt különböző rendű, rangú démonokat rejt, ami veszélyessé teszi ezt az utat, de a visszatérést is, amennyiben megszállja az éppen ott tartózkodó mágust, aki amikor visszatér a valós világba, magával hozza a démont is veszélybe sodorva a körülötte élőket. Ezért aztán a szökéssel azonos súlyú bűn, ha valaki vérmágus, hiszen annak a képességei között szerepel a démonidézés is. 
Fegyverük egy vándorbot nagyságú varázspálca, amelyek különböző formájúak, színűek lehetnek. Varázsolni enélkül is képesek puszta kézzel, de ezzel nagyobb erejű varázslatokra képesek.

Törpök nem lehetnek mágusok!


Választható fejlődési vonalak:


-Bűvharcos: Itt a mágus átmenetet tud képezni az Enyészet és a való világ közötti létben, vagyis harc közben, bár látszólag marad, ahol van, lényének egy része az Enyészetbe kerül, így az őt ért támadásokat is könnyebb kivédenie, ami pedig mégis eltalálja, kevésbé sebzi meg. 


-Vérmágus: Törvényen kívüli mágus. Démonoktól származó mágia, ami ugyan hatalmas erőt ad a használójának, de a vérmágusnak fel kell áldoznia saját egészségét, esetleg másét. 


-Alakváltó: Képes farkas, medve, pók vagy egy méhraj formáját ölteni.


-Gyógyító: Képes másokat gyógyítani vagy akár visszahívni a halálból, de önmagát nem.

Választható kasztok Z Wynne és Morrigan




A Szürke Kamarások nem képviselnek külön kasztot, mivel ők is vagy harcosok, vagy szerencsevadászok, vagy mágusok. Aki azonban erre az útra lép, készüljön a gyakori rémálmokra és a a beavatási szertartás alkalmával megivott éjfattyak vérének köszönhető biztos korai halálra!
Vissza az elejére Go down
 
Választható kasztok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Választható fajok

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Információs pult :: Leírások-
Ugrás: